Wednesday, October 12, 2016

Ryg Die Beste Fx Handel Kursus

Draad: Die beste FX handel kursus Is Forex9pipssl die beste handel stelsel? Ek het probeer om baie natuurlik oor die jare, en soos gewoonlik is dit lei tot dissappointment maar ek werklik glo dat in hierdie wêreld moet daar ten minste een 'n uitstekende handelaar probeer om ander te help. Ek het probeer om meerjarige voller, Hector Deville en forexmentor maar terwyl ek doen soos hul leerstellings Ek hou nie van hul handel benadering. Ek bedoel dit al 'n groot stop / handel oor langer terme gebruik, dit was net nie my koppie koffie. Selfs al is ek nou nie handel met my eie stelsel. Ek is nog steeds altyd gierige / navorsing vir 'n beter manier om handel te dryf die mark. Maar Ek het regtig soos Hector se aksent: P. Hy het 'n paar gratis video's op YouTube. Gaan check dit uit. Vroeg vandeesweek, lees ek 'n boodskap op Digg oor 'n handel kursus en kyk na die video. Hierdie man handel oor 'n baie kort periode van tyd met 'n baie klein SL. Sy mantra was sy alles oor die stop verlies. Hy gebruik 9 pitte of minder, hy dit stel op die webwerf. Ernstig, was ek baie nuuskierig van sy video, maar ek wil vra of enige van julle hierdie kursus probeer of as hy net 'n scammer soos ander. Ek plaas die skakel na die video hieronder. Dankie. Geredigeer deur s1quash; 2012/06/02 by 17:58.


No comments:

Post a Comment