Sunday, October 9, 2016

Spy Huidige Tendens Lyne Egipte

SPY Huidige trendlines Egipte Vandag se onderwerpe: "as verkenners uitgestuur en Huidige trendlines en Egipte", is die resultaat van my dink aan 'n onderwerp te pas oor te skryf en met so baie om van te kies. As 'n webwerf uitgewer, ek vind gereeld myself verskeur tussen om te besluit wat om te skryf: onderwerpe mense is eintlik op soek na verwant aan my site, en onderwerpe Ek vind van belang dat so nuut dat ek nie weet hoeveel mense kan wees is eintlik op soek na hulle. Ek dink ek sal bly wees as 'n newpaper joernalis (eerder 'n aanlyn koerant joernalis) skryf oor aktuele onderwerpe in 'n ander lewe gewees het. Terug na vandag se artikel. Ek het besluit om 'n kort artikel vandag skryf oor 'n kombinasie van onderwerpe saam met 'n paar kort ontleding / kommentaar as dit betrekking het op die huidige aandelemark, beide in die VSA en die globale markte. Hoekom verkenners uitgestuur en huidige trendlines en Egipte? Wel, om dit op te som, SPY is een van die gewildste verhandel ETF's onder handelaars met prysvlakke breek huidige trendlines onder die huidige onrus in Egipte. Die onderstaande grafiek is 'n 1 jaar, daagliks lyn grafiek van SPY. Ek het 3 trendlines by punte bygevoeg (1), (2) en (3). Elkeen van hierdie opwaartse helling trendlines gehou as ondersteuning en een keer gebreek, met dien verstande potensieel winsgewende kortsluiting geleenthede. Punt (2) sou hê óf 'n klein wins of 'n klein verlies, afhangende van die stop verlies in plek. Punt (1) al is, sal 'n goeie tyd om kort te gaan en met elkeen van hierdie 3 opwaartse beweeg, sal die vreemde se van 'n soort van nadeel na 'n steil opdraand hoogs waarskynlik gewees het elke keer, soos tans gewees het. Punte (1) en (3) ook deel dieselfde divergensie eienskap tussen mekaar van hoër pryse gekombineer met 'n dalende RSI van 'n potensieel oorgekoop sein. Punt (2) nie hierdie eienskap deel. Egipte: Solank as wat jy het vlugtig na die nuus oor die laaste week of so, jy weet wat aangaan in Egipte is glad nie goed nie. Neem 'n blik op sommige van die hoofopskrifte Ek gryp van die internet: EgyptAir opskort vlugte uit Kaïro. Fitch downgrades Egipte vooruitsigte om negatiewe. Egipte situasie stook mark vrese. Aandeel Retreat op onrus in die Midde-Ooste. Vegvliegtuie ophef oor Kaïro in magsvertoon. Egipte onrus ratels Midde-Ooste aandelemarkte. VSA ambassade vertel Amerikaners te weeg verlaat Egipte. Israel is bekommerd privaat as Egipte daal in chaos. Iran rug Egipte se "rewolusie van die edele". Global aandele tuimel op Egipte onrus, olie spring. Egipte gesluit internet, selfone en sosiale netwerk. Gewapende bendes gratis Moslem militante in Egipte. Dikwels groot byeenkomste regoor die wêreld saam te val met die mark tops of bottoms. Hoewel die meeste nuus verwant nuus is maklik om te gebruik as 'n katalisator vir die mark draai as hulle en in nawete die meeste van die tyd, en maklike teiken. Wat gaan aan in Egipte seker kan inpas as 'n top in plek. Die aandelemarkte in die Midde-Ooste en Egipte is voel die gevolge en dit is besig om te versprei. Hier is 'n grafiek van die mark Vektore Egipte Index ETF - EGPT Om vandag se artikel oor verkenners uitgestuur en huidige trendlines en Egipte eindig, die bogenoemde data en inligting by te voeg net meer olie op die vuur so-te-sê, het 'n mark bo is inderdaad in plek en die belangrikheid van die behoud van die huidige met wat aangaan in die wêreld aan enige-beurs strategieë met 'n oop posisies te beveilig, asook die voorbereiding om te probeer en neem voordeel van oorkoop of meer verkoop situasies. Jy kan meer leer oor die gebruik van trendlines om jou handel te verbeter op my onlangse artikel en gratis eboek (vir 'n beperkte tyd) asook my onlangse artikel oor die Dow Jones Die vorming van 'n Top.


No comments:

Post a Comment