Sunday, October 16, 2016

Sagteware Vir Back Testing En Strategie-Ontwikkeling

Sagteware vir back testing en strategie-ontwikkeling Sagteware vir back testing en strategie-ontwikkeling Sagteware vir back testing en strategie-ontwikkeling Kan iemand raai gratis of goedkoop sagteware en data bronne wat gebruik kan word vir back testing en strategie-ontwikkeling? Om van 'n tegniese oortuiging, script en / of APIs is aantreklik, maar dit is nie vir my duidelik of dié funksies is beskikbaar op vrye / goedkoop produkte. Sedert ek gaan nie te wees in 'n posisie om termynkontrakte handel (of inderdaad maak behoorlike geld) vir 'n geruime tyd, weet ek nie wil opdok vir duur ledegeld en data voed. Alternatiewelik, indien wat ek is op soek na bestaan ​​nie, hoe anders sou jy aanbeveel ek gaan back testing? Agtergrondkonteks: Ek is 'n noobie. Spandeer 'n geruime tyd lees hier en op ander terreine, bou kennis. FYI, my plan gaan iets soos hierdie: oop SB rekening, speel op die markte, verloor 9% van my Ј1000 rekening in twee dae (gedoen, maar die verlies was nie streng beplande) STOP! (Gedoen) leer strategie basiese beginsels (aan die gang) kry middel vir back testing (onderwerp van hierdie post) toets en geknoei met strategie met back testing toets en geknoei met strategie op 'n demo rekening wanneer demo rekening is aansienlik up, begin met SB met klein klein spel sukkel deur tandekry pyne van die handel met die regte geld uiteindelik, begin compound wanneer rekening en ervaring is voldoende, oorskakel na termynkontrakte en begin om behoorlike geld


No comments:

Post a Comment